F-BOOK

After the long, crazy break I would like to present my new abstraction. As I wrote before, this painting is about dark side of Social Media (is the metaphor of it). Starting from the good side of Social Media I would like to say that I really appreciate how they works, how easy became networking with other people, how helpful they are in finding information. Many famous people / companies promote their skills / products through them.
Unfortunately, there is the other side, the dark, which I wanted to show in my abstraction. I will leave to you interpretations. I can only say that the border between privacy and public is slowly disappearing what is not always good.

Po długiej i zwariowanej przerwie, chciałabym Wam zaprezentować moją nową abstrakcję. Jak już wcześniej napisałam, ten obraz jest o ciemnej stronie mediów społecznościowych (jest jego metaforą). Zaczynając od dobrej strony mediów społecznościowych, chciałabym powiedzieć, że naprawdę doceniam jak one działają, jak łatwe stało się nawiązywanie kontaktów z innymi ludźmi, jak bardzo pomocne są w poszukiwaniu informacji. Wiele znanych osobistości / firm promuje swoje umiejętności / produkty poprzez nie. Niestety, istnieje również inna strona, ta ciemna, którą chciałam przedstawić w mojej abstrakcji. Interpretacje pozostawiam Wam. Mogę tylko powiedzieć, że granica pomiędzy prywatnością, a tym co publiczne pomału się zaciera, co nie zawsze jest dobre w moim przekonaniu.             

F-BOOK
acrylic on canvas 80x100 cm + gauze /// akryl na płótnie 80x100 cm + gaza

Some details /// detale:






F-BOOK with my little female fighter! :D /// F-BOOK z moim małym kobiecym wojownikiem! : D


While creating this painting I struggled a lot with my whole idea which was changing many times. The shape was from the beginning in my imagination but I did not know how I want to show it to the public. Let's say I was fighting with this painting, starting form the 'peace' concept, ending on the 'sinful' result.  
As you can see initial idea is not always the result. I think that colors used by me on the beginning were too 'sweet' for this subject.

Podczas tworzenia tego obrazu walczyłam z moją wizją, która zmieniała się wiele razy. Kształt od samego początku był w mojej głowie, ale nie wiedziałam jak przekazać to publice. Powiedzmy, że walczyłam z tym obrazem, rozpoczynając od 'grzecznego' konceptu, kończąc na tym 'grzesznym'. Jak możecie zobaczyć, nie zawsze początkowy pomysł jest tym ostatnim. Uważam, że  kolory użyte na początku były za 'słodkie' jak na ten temat.


e m i r e l l a

EN: Thank you for visiting my personal blog. Text is bilingual (English and Polish). You can find here posts about photography, painting, video, graphics and things which involve my/others creativity. I am looking forward to your comments and suggestions.

PL: Dziękuję za odwiedzenie mojego osobistego bloga. Tekst jest dwujęzyczny (angielski i polski). Możesz znaleść tutaj posty o fotografii, malarstwie, wideo, grafice i tym, co wiąże się z moją/innych kreatywnością. Na co dzień mieszkam w Finlandii. Z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze i sugestie.
 

e m i r e l l a

e m i r e l l a

Total Pageviews /// Liczba odsłon